مهمان گرامي سايت انجمن اساسين کريد؛
، براي مشاهده سايت با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


انجمن اساسین کرید
انجمن اساسین کرید

پيام مدير

سلام به بزرگترين جامعه اساسين کريد فارسي خوش امديد assassinscreed.ir assassinsorder.ir تا اصلاع ثانوی دامین ها روی سایت متصل نیستند

مطلب370

اخرین مطلب سال 90 سایت ما

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

انجمن اساسین کرید تلاش کرد تا در زمینه بازی اساسین کرید و دیگر بازیها و

ابزار های  برای وبلاگ ها و فونت و اموزش ساخت ایمیل به شما در دنیا مجازی کمک کند................خدا حافظ تا سال

         

1391

مطلب369

سال 91 بر همگان

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:راهنمای اساسینز کرید, - دسته : <-PostCategory->

سلام:لیاقت اولین سال کنا شما بودن را امسال به ارمغان اوردیم گرچه ما 3 ماه این سایت را بر پا نکرده ایم اما انقدر پیشرفت داشته ایم که انگار 3 سال سایت داریم از این حرف ها بگذرم امسال را برای شما سال خوبی ارزو میکنم

و همه مریض ها و محتاجان را دعا کنیم.................برای ما هم یک دعایی کنید که در درس های امسال مان پیروز

بیرون اییم.......وقت شریف شما را نمیگیرم.......ولی این عکس رو خودم ساختم برای عید امسال یادگاری داشته باشد

 

انجمن اساسین کرید اولین عید را پشت سر میگذارد..............

 

http://axgig.com/images/66338879549571653967.gif

 

 

خدایا چنان کن سرانجام کار

                                که تو خشنود باشی ما رستگار

مطلب368

فرد فعال امسال ما

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:راهنمای اساسینز کرید, - دسته : <-PostCategory->

اولین عیدی است که کنار شما هستیم و بخاطر این مناسبت بین کاربران فعالترین را انتخاب کردیم.............

 

این کاربر از طرف هادی اسلام کیش یک گوشی 5130xp جایزه گرفت

 

 

نام کاربری:مهرداد

نام و نام خانودگی:مهرداد اسدی

 

شماره همراه:5******0936

 

 

کاربر دوم فعال:محمد

نام و نام خانودگی:محمد عسگری

شماره همراه:*******0913

 

این کاربر توسط محمد غفور یک 5130xpجایزه برد...........

 

این ها از اول با ما بودند و فعال ترین بودند.............

 

از افراد دیگری همچون......

 

علی مرادی

 

حسین قنبری

 

محمدحسین احمدزاده

 

عرفان قدوسی

 

رستم بیگلری

 

و..............از 50 عضو فعال دیگر تشکر میکنیم...که به ما اعتماد کردند

 

 

اول کسی است          که برتر است

 

 

مدیر کل:هادی اسلام کیش

 

دستیار{ناظم}:محمد غفور

 

تبلیغ کننده: فرهاد موسوی

 

پلیس سایت:کاربر فعال امسال یعنی مهرداد اسدی

 

 

گروه بازیسازی گل رز

مطلب366

دانلود اساسین کرید 1

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:راهنمای اساسینز کرید, - دسته : <-PostCategory->

تا ساعاتی دیگر گذاشته میشود

مطلب365

نقد بازیAssassin’s Creed

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

ناشر :Ubisoft

سازنده :Ubisoft

سبک :Action Adventure

بدون شک شرکت یوبی سافت یکی از پر طرفدار ترین شرکت های دنیا در زمینه ی بازی سازی است. احتمالا تمام کسانی که با بازی های کامپیوتری آشنایی دارند با عنوان شاهزاده ایرانی هم آشنا هستند.

اما اینبار شرکت یوبی سافت قدرت خود را نه با ساخت شاهزاده ی ایرانی بلکه با بازی اساسینز کرید یا عقیده ی حشاشیون به رخ رقیبان خود کشید. شخصی به نام دسموند مایلز که تابع آمریکاست توسط یک سازمان فوق سری به ماموریتی فرستاده میشود تا پرده از اسرار گذشتگان بر دارد و اطلاعاتی برای این سازمان بدست آورد. البته این ماموریت کمی با ماموریت های دیگه متفاوت است.مایلز به وسیله ی یک دستگاه که میشود آن را نوعی ماشین زمان به حساب آورد به سال 1191 فرستاده میشود . سالهایی که جنگ های صلیبی به اوج خود رسیده و گروههای مسلمانان و مسیحیان برای تصرف سرزمین های بیت المقدس با هم به مبارزه پرداخته اند.

الطائر ( شخصیت اول بازی ) که جوانی مسلمان است نیز درگیر این جنگ هاست و در این بازی یک قاتل حرفه ای به حساب می آید. او میتواند تمام قتلهایش را بدون اینکه کسی متوجه بشود انجام دهد . البته در بعضی از مراحل شما مجبورید در ملا عام کسی را بکشید که اینبار همه متوجه میشوند! این بازی از لحاظ گرافیک گیم پلی تم داستانی و دیگر مشخصه ها با دیگر بازی های یوبی سافت اندکی متفاوت است.

گرافیک بازی

بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است که تماشاگر را به وجد می آورد.خود من در بعضی از مراحل به مناظری میرسیدم(مثل بالای مناره ها)که خود بازی را فراموش میکردم و فقط به تماشای محیط مینشستم . گرافیک شهرها در نوع خود بینظیر است.شهر ها در این بازی از روی الگوهای واقعی شبیه سازی شده اند.در بازی چهار شهر با نام های ماسیاف و دمشق و عکا و اورشلیم وجود دارد که هر کدام دارای گرافیک منحصر بفرد خود هستند که از روی مدل های به جا مانده از قرن دوازدهم میلادی طراحی شده اند. محیط های وسیع و زیبایی که در بازی گنجانده شده اند لذت بازی را چندین برابر کرده اند. خود الطایر هم از نظر گرافیکی فوق العاده طراحی شده است.تکان خودن لباس الطایر هم در بازی قابل توجه است. یکی دیگر از زیبایی های گرافیکی بازی گرافیک فوق العاده اسب هاست که مشخص است یوبی سافت مدت زیادی روی آن کار کرده.از نکات دیگر گرافیکی بازی میتوان به نورپردازی خوب بازی اشاره کرد.هنگامی که از مکان های مرتفع بالا می روید و رو به خورشید میکنید و اشعه ی خورشید چشم شما را اذیت میکند به قدرت نورپردازی بازی پی میبرید.در کنار نورپردازی این سایه پردازی است که گرافیگ چشم نواز بازی را زیبا تر کرده است.هنگامی که در شهر ها راه میروید میتوانید نوری را که از سوراخ مناره ها و دیوار ها میتابد را حس کنید.سیستم چرخش دوربین هم گرافیک بازی را بیشتر به چشم می آورد که این یکی از نقاط قوت بازی به شمار می آید.البته بازی از لحاظ گرافیکی باگ هایی دارد که نمیتوان آن ها را جز نقاط ضعف به شمار آورد چون در مقابل نقاط قوت گرافیک اصلا به چشم نمی آیند. در کل میتوان به گرافیک این بازی نمره خوب داد.



گیم پلی و روند بازی

شما با انجام این بازی یکی از بهترین گیم پلی هایی را تا کنون در بازیهای کامپیوتری دیده اید تجربه خواهید کرد.حرکات زیبای الطایر در بازی مثل بالا رفتن از مناره ها و مکان های مرتفع- اسب سواری و کنترل بسیار روان اسب -سیستم مبارزاتی عالی و منسجم از جمله نکات مثبت این بازی هستند.در اساسین کرید هر چه زمان بازی میگذرد بیشتر مجذوب بازی میشوید.روند بازی به قدری زیبا و مجذوب کننده است که بازی کننده از انجام بازی برای مدت های طولانی اصلا خسته نمی شود. غیر ممکن است که کسی اساسین کرید را تمام کند در حالی که ماموریت های جانبی آن را تکمیل نکرده باشد.بله ماموریت های جانبی. در بازی تعدادی ماموریت جانبی گنجانده شده است که شما میتوانید آنها را کامل کنید. از جمله ی این ماموریت ها میتوان به کشتن چند نفر بدون اینکه کسی متوجه بشود یا رساندن پیغامی در زمان معینی یا محافظت از یک نفر تا رسیدن به مقصد اشاره کرد. انجام این ماموریت ها بدون شک لذت بازی را چندین برابر خواهد کرد. شما در شهر برای انجام ماموریتتان باید به دیدن یک نفر بروید. او شما را راهنمایی کرده و شما پس از به دست آوردن اطلاعات کافی به سراغ شخصی که باید کشته شود میروید. این قسمت از بازی هم از جذاب ترین مراحل بازیست. شما در این بازی مجموعا 9 نفر اصلی را خواهید کشت.در بازی محدودیتی برای انجام ماموریت ها ندارید یعنی یوبی سافت دست شما را برای انتخاب مراحل باز گذاشته است.از دیگر نکات مثبت بازیکه میتوان به آن اشاره کرد کنترل بسیار روان بازی است. پیشنهاد میکنم این بازی روحتما با جویستیک انجام دهید تا از کنترل آن لذت کافی راببرید. علاوه بر کنترل روان و نرم بازی این سیستم چرخش دوربین است که انجام بازی را دل پذیر کرده است.تقریبا در اکثر بازی ها سیستم کنترل کاراکتر و نحوه ی چرخش دوربین ازمشکلات اساسی است که در این مورد یوبی سافت واقعا سنگ تمام گذاشته. وقتی در شهر راه میروید باید خیلی مواظب باشید که سربازان به شما مشکوک نشوند. حتی اگر مردم هم به شما شک کنند با ایجاد سرو صدا و حرکاتی واقعی که در نوع خود عالی شبیه سازی شده است آن را به اطلاع ماموران می رسانند. اینجاست که هیجان بازی آغاز میشود. حال شما چند راه برای فرار از دست ماموران دارید.1-میتوانید خود را درون کالسکه ای که پر از کاه است مخفی کنید. 2-میتوانید پس این که کمی از سربازان فاصله گرفتید روی یک صندلی در کنار مردم نشسته و سربازها را فریب بدهید.3-میتوانید به سرعت از برج ها و مناره ها یا قلعه ها بالا بروید و از آن ارتفاع خود را به درون خرمنی از کاه بیندازید تا سربازان شما را گم کنند.4-این روش هم کمی با روش های دیگر متفاوت است که میتوانید به جنگ با سرباز ها بروید.البته روش های بیشتری هم وجود دارد که هر کدام لذت خاص خود را دارد.من خودم به شخصه یکی از روش های مخفی شدن را انتخاب میکردم که تقریبا نسبت به روش آخر نیاز به زمان کمتری دارد.شاید خیلی ها فکر کنند چون سازنده های سری شاهزاده ایرانی این بازی را ساخته اند گیم پلی این بازی هم باید مانند گیم پلی شاهزاده ایرانی باشد.اما باید بیان شود که این بازی با شاهزاده ایرانی بسیار متفاوت است.خلاصه در یک جمله میتوان گفت که قوی ترین مولفه ی این بازی گیم پلی آن است که حساب این بازی را از دیگر بازی های این سبک جدا کرده است.



صداگذاری بازی

قابل قبول است ولی عالی نیست. البته نسبت به بخش های دیگربازی . صداگذاری بازی به خوبی توانسته جو محیط های که بازی در آنجا انجام میشود را القا کند. دربازی ازموسیقی اصیل مناطقی که بازی در آنجا انجام میشود استفاده شده است. صداگذاری مردم شهرها نیز عالی از آب در آمده. در بازی کمترمیبینید دو نفر از مردم شهر یک چیز را بگویند . (البته به غیر از آنهایی که شبیه هم هستند!) برای صداگذاری شخصیت های اصلی بازی یوبی سافت واقعا عالی کار کرده است . مثلا صدای خود الطائر که خیلی خوب از آب در آمده . معلوم است که یوبی سافت روی صدای المعلم و دیگر شخصیت های بازی هم بسیار کار کرده. در این بازی برای صداگذاری مردم از الگوی واقعی استفاده شده است که این هم به بهتر شدن صاگذاری بازی ببشتر کمک کرده است.در کل صداگذاری بازی عقیده ی حشاشیون قابل قبول است.



داستان بازی

یکی دیگر از نقاط قوت این بازی داستان آن است . داستان بازی از آنجا شروع میشود که در سال 2012 شخصی به نام دسموند مایلس توسط یک سازمان فوق سری ربوده میشود تا مورد آزمایش قرار گیرد. در این آزمایشات قرار است که مایلس به گذشته فرستاده شود تا اطلاعاتی از گذشته بدست آورد. مایلس در این آزمایش به خاطرات اجدادش نفوذ میکند . بازی در گذشته در سال 1191 در حال انجام است که این سالها سالهاییست که جنگ ها صلیبی بین گروههای مسلمانان و مسیحیان به اوج رسیده .الطائر در این میان که یکی از اجداد دسموند مایلس هم هست جوانی مسلمان است که وظیفه دارد نه تن از مصوبین جنگ های صلیبی را از میان بردارد.الطائر از شخصی به نام المعلم دستور میگیرد در حالی که نمیداند المعلم نیز یکی از مصوبین جنگهای صلیبی است.الطائر از این قضیه بی خبر است تا زمانی که نفر آخر از تمپلار ها ( یا همان مصوبین) را میکشد و او در اعترافی که میکند این موضوع را برای الطائر آشکار میکند.پس از آن الطائر به نزد المعلم بر میگردد و در نبردی او را شکست می دهد.در کل داستان بازی بسیار فراتر از این حرف هاست که شاید چند صفحه هم برای بیان آن کافی نباشد.

جذابیت بازی

مواردی که در بالا بیان شد نشان میدهند که یک بازی چقدر میتواند جذابیت بالایی داشته باشد. مطمئن باشید که اساسین کرید یک بازی منحصر بفرد خواهد بود. تقریبا اولین باری است که در چنین بازی مهمی جوانی مسلمان نقش اول بازی را بر عهده دارد.گیم پلی فوق العاده- کنترل بسیار روان بازی- داستان فراتر از حد انتظار- گرافیک چشم نواز بازی و موارد بسیار دیگر کمک کرده اند تا یکی از جذاب ترین بازی های سال را پیش رو داشته باشیم. بازی به حدی زیبا و جذاب است که شما رابرای مدت های طولانی پای کامپیوترتان میخکوب خواهد کرد.

سخن پایانی

اگر تا به حال موفق به انجام این بازی نشده اید یا قصد ندارید این بازی را انجام دهید شک نکنید که یکی از بهترین تجربه های عمرتان را از دست داده اید. اگر هم سیستمی دارید که با آن نمیتوانید بازی را اجرا کنید حتما به فکرارتقای آن باشید چون این بازی ارزش آن را دارد که به خاطرش سیستمتان را ارتقا دهید ! این بازی میتواند برای مدت طولانی شما را از کارو زندگی بیندازد!

نقاط قوت : گیم پلی خوب- گرافیک قابل قبول و داستان عالی

نقاط ضعف : تکراری بودن بعضی از مراحل جانبی

مطلب363

فیلم نود مخصوص بازیگران سینما

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

بخاطر خواهش زیاد به صورت انلاین گذاشتیم

 

مطلب359

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

"تصاویر از شهر با شكوه بوستون"

 



 

بوستون یكی از عظیم ترین شهر های صنعتی آمریكای شمالی. شهری كه به تصرف نیروهای استعمارگر بریتانیایی در آمده بود. این شهر در نیمه دوم قرن 18 میلادی  به شهری بسیار مهم تبدیل شد و وقایع تلخ بسیاری در آن به اتفاق افتاد. از اتفاقات مهمی كه در این شهر صنعتی در این دوره تاریخ به اتفاق افتاد می توان حزب متحد  چای بوستون، قتل عام  بوستون، جنگ  Bunker Hill و محاصره بوستون و ...  نام برد.در تصویر دیگر نیز می توان دید كه در گذشته بوستون جمعیت زیادی را در خود داشته است و دارای ساختمان ها و خانه های زیبایی آجری بوده و كشتی های بزرگ برای پهلو گرفتن به این شهر می آمدند.

 


"تصویر شهر نیویورک"


 

نیویورك  در نیمه دوم قرن  18 میلادی بزرگترین و مهم ترین شهر در  قاره آمریكای شمالی بود. و این بار در یكی از شهرهای مهم بازی رایانه ای assassins creed 3 است. این شهر در تاریخ حوادث بسیار تلخی به خود دیده است. اگر به تصویر  هنری مربوط به این شهر كمی دقت كنید در شهر دود بزرگی  مشاهده می شود كه این نشان گر آتش سوزی بزرگ شهر نیویورك است كه در این آتش سوزی بسیاری از ساكنان این شهر  كشته و بی خانمان شدند و حتی 75%  این شهر به دود و خاكستر تبدیل شد. شاید این اتش سوزی برای جلوگیری از ورود استعمارگران بریتانیلی صورت گرفته است . هنوز تا به امروز دلیل این اتش سوزی عظیم مشخص نیست شاید در این بازی با كانر دلیل این آتش سوزی بزرگ را بفهمیم.

 


"تصاویر از شهر با شكوه بوستون"

 



 

بوستون یكی از عظیم ترین شهر های صنعتی آمریكای شمالی. شهری كه به تصرف نیروهای استعمارگر بریتانیایی در آمده بود. این شهر در نیمه دوم قرن 18 میلادی  به شهری بسیار مهم تبدیل شد و وقایع تلخ بسیاری در آن به اتفاق افتاد. از اتفاقات مهمی كه در این شهر صنعتی در این دوره تاریخ به اتفاق افتاد می توان حزب متحد  چای بوستون، قتل عام  بوستون، جنگ  Bunker Hill و محاصره بوستون و ...  نام برد.در تصویر دیگر نیز می توان دید كه در گذشته بوستون جمعیت زیادی را در خود داشته است و دارای ساختمان ها و خانه های زیبایی آجری بوده و كشتی های بزرگ برای پهلو گرفتن به این شهر می آمدند.

 


"تصویر شهر نیویورک"


 

نیویورك  در نیمه دوم قرن  18 میلادی بزرگترین و مهم ترین شهر در  قاره آمریكای شمالی بود. و این بار در یكی از شهرهای مهم بازی رایانه ای assassins creed 3 است. این شهر در تاریخ حوادث بسیار تلخی به خود دیده است. اگر به تصویر  هنری مربوط به این شهر كمی دقت كنید در شهر دود بزرگی  مشاهده می شود كه این نشان گر آتش سوزی بزرگ شهر نیویورك است كه در این آتش سوزی بسیاری از ساكنان این شهر  كشته و بی خانمان شدند و حتی 75%  این شهر به دود و خاكستر تبدیل شد. شاید این اتش سوزی برای جلوگیری از ورود استعمارگران بریتانیلی صورت گرفته است . هنوز تا به امروز دلیل این اتش سوزی عظیم مشخص نیست شاید در این بازی با كانر دلیل این آتش سوزی بزرگ را بفهمیم.

 این بازی در ابان ماه1391 منتشر میشود


مطلب358

EARLY PREVIEW: Assassin's Creed 3 (2012, PC, PS3, Xbox 360, Wii Uاساسین کرید قسمت 3)

نويسنده : hadieslamkish - در : 29 / 12 / 1390برچسب:راهنمای اساسینز کرید, - دسته : <-PostCategory->

Assassin's Creed III (aka Assassin's Creed 3) is coming out this year, likely Tuesday 30th of October 2012. Rumor tells that the game will be released on PC, Playstation 3, Wii U, and Xbox 360. Counting from this day the game's been on development for three full years, according to the developer of the game Ubisoft. The franchise has been fairly well received among gamers and critics likewise - being multi-platformer for Computer and Consoles, relying on fluid controls, sneaking, assassination, and almost Tomb Rider-like acrobatics with movement, of course taken further technically. Assassin's Creed franchise have had rather decent sneaking system and computer AI, making the gameplay challenging, yet playing an assassin has also been simplified enough to please wider audience

 

حال ترجمه فارسی یا زبان شما

 

آدمکش را بازی III (کیش مستعار آدمکش 3) در حال آمدن است از این سال، به احتمال زیاد سه 30th اکتبر 2012. شایعه می گوید که این بازی بر روی PC، پلی استیشن 3، رشته مهندسی U، و ایکس باکس 360 منتشر شد. شمارش را از این بازی در حال توسعه، به مدت سه سال کامل شده است، با توجه به توسعه از بازی یوبی سافت است. حق رای دادن نسبتا خوب شده است نیز در میان بازیکنان و منتقدان دریافت کرد - چند-platformer برای کامپیوتر و کنسول، با تکیه بر کنترل مایعات، رخنه، ترور، و تقریبا از آکروبات رایدر مانند آرامگاه با حرکت، البته گرفته بیشتر از لحاظ فنی. حق رای دادن کیش یک آدمکش داشته اند و نه شایسته رخنه سیستم و کامپیوتر هوش مصنوعی، ساخت گیم پلی به چالش کشیدن، هنوز بازی قاتل ساده شده است به اندازه کافی برای مخاطبان گسترده تر لطفا.که این بازی...............................

 

لطفا برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

 

ادامه مطلب »

مطلب357

راهنمای اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 5, - دسته : <-PostCategory->

سوال بپرسید با سرعت جواب درست را دریافت کنید

 

 

 

مدیر کل سایت:هادی اسلام کیش

مطلب356

دانلود اساسین کرید II

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

ادامه مطلب »

مطلب351

اساسین کرید برادر هود برای MOBLEI JAVA

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

حکایتی تاریخی

assaissin creed 1 نسخه جدید بازی Assassins Creed Brotherhood

بالاخره بعد از مدت ها  صبر و تحمل نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassins Creed: Brotherhoodدر تاریخ ۱۶ مارچ ۲۰۱۱ توسط کمپانی عظیم یوبی سافت ساخته و منتشر شد.در ادامه علاوه بر ارئه بازی (+کرک) به نقدی کوتاه از بازی اشاره ای دارم.اگر از طرفدارن بازی آساسینز باشید حتما میدانید که بازی سیر تاریخی دارد. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی داستانی تاریخ دارد و مشخص نیست یوبیسافت تا چه اندازه مایلز را در جریان تاریخ قرار میدهد.داستان بازی ادامه بازی Assassin’s Creed II میباشد بنابراین برای اینکه بتوانید از این بازی لذت تمام و کمال را ببرید در ابتدا لازم میباشد که نسخه های قبلی آن را بازی کنید.اوضاع مساعد میباشد.در پایان نسخه قبلی زمانی که اتزیو به سمت شهر خود مهاجرت میکند  از پیشامدی که گروه Borgia برای وی رقم زده اند هیچ گونه خبری ندارد.در این هنگام هست که گروه Borgia با حمله به شهر قصد دارد … !!! از داستان بازی که بگذریم گرافیک بازی بسیار جای نقد دارد.همان طور که قبلا گفتیم بازی هایی که در ۲۰۱۱ منتشر میشوند انتظار میرود گرافیکی مطلوب به بالا داشته باشند.این بازی نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد و باید عرض کنم گرافیک آن نسبت به بازی Assassin’s Creed II به مراتب بالاتر میباشد . 

 

دانلود رایگان این بازی از سایت موبایل بازی
پسورد :www.mobilebazy.com ( پسورد با حروف کوچک وارد شود )

 

حجم : ۱۱۶۷ کیلوبایت

نمره سایت  انجمن اساسین کرید به این بازی : ۲۰


 

ارسالی از کاربر با نام HRB

مطلب350

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->
 

 تریلر هیجان انگیز سایز متوسط در سایت انجمن اساسین کرید

 

 

مطلب349

مشکل نصب

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

سلام.....

 

کرک سالم را در این سایت و سایت های دیگر میتوانی پیدا کنی......................................

 

یا بری در یک سی دی فروشی دیگه بگی اساسین کرید با کرک سالم میخواهم........

 

لطفا مشکلات خود را در کلوب اساسین کرید بگو تا بقیه هم کمکت کننن امروز افتتاح شد...

CLOOBAC.ORQ.IR

مطلب348

TLTER ASSASSIN'S CREED III ONLLIN

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

مطلب347

مشکل نصب

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

من نگاه کردم رمز نام کاربری و پسورد میخواست.................

 

اگه میخواهید نام کاربری پسورد را قبول کند که اصلا مشکل مال این نیست...برین به این ادرس

ubi.comو در ان عضو شوید یا اگر نتوانستید بگین تا برم براتون عضویت بگیرم..............

 

مشکل اصلی از کرک یا همان بازی است....................

 

راستی تا دو ساعت دیگه تالار راه می افته بیایین اونجا مشکلات را بپرسید

مطلب344

پاسخ محسن

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

من در نصب بازی ایین قاتل پیمان برادری مشکل دارم وقتی نصبش می کنم بازی را اجرا می کنم کدی از من می خواهد که من نمی دانم چی هست

 

محسن زمانی بازی تمام شد باید کرک سالم اساسین کرید را داخل پوشه بریزی

اسان ترین کارش همین است....................

 

راه دیگر شاید کرک را ریختی باز هم کد میخواد..این پیغام را میدهد چون ان نفر کرک کامل بازی را نگذاشته است.................................................

 

نگاه کن این پنجره را ببند و یک اتوران باز شد که مال شروع بازیه اگه نشد............باید یک اکانت توی یوبی سافت بسازی ............که اینکار خیلی مشکله باید کامپیوتر به اینترنت وصل باشه یک مولتی دانلود کنی .و.............

 

 

در کل باید همین کار انجام دهی یکی از این دو راه.......................................

 

راستی اساسین کرید برادر هود را میگی ببینم کرک سالمش توی اینترنت نیست برات بذارم.

 

من خودم هم اینطوری بودم ولی راه اولی را انتخاب کردم.............

 

راستی ببین هیچ کدام از دوست هات اساسین کرید ندارن از شون dvd بگیر نصب کن....

یا کرکش را کپی کن........

 

ببخشید اگه سوال بیش تری داشتی باز هم بگو تا بگم....

 

 

 

یا میخوای از اول کل بازی را دانلود کن.......

 

box_164991-hd.jpg
نام بازی:Assassins Creed :BrotherHood
سازنده:Ubisoft Monteral
ناشر:Ubisoft
سبک:شوم شخص اکشن/مخفی کاری/تاریخی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:10/10
درجه اهمیت بازی:5 ستاره/5 ستاره
یکی از 5 بازی برتر سال 2010 در انتظار شما 360 داران است..
در زمانی که اروپا گرفتار ظلمت تاریکی است، گروهی دست به ایجاد یک پیمان برادری می زنند. با این پیمان آن ها متعهد می شوند تا علیه افراد ظالم زمان خود دست به انجام ماموریت های مختلف بزنند. ماموریت هایی بسیار خطرناک که حتی جان آن ها را هم به خطر می اندازد. اما ارزش پیمان برادری آن ها بیشتر از جان آن ها است و از این رو دست به هر کاری می زنند. یکی از این افراد، شخصیتی نام آشناست که در گذشته حتما بخشی از زندگی آن و ماجراهای گذشته او را دیده اید. او کسی نیست جز اتزیو آدیتوره (Ezio Auditore da Firenze) شخصی که در نسخه جدید سری بازی های Assassin's Creed به ادامه مبارزات خود می پردازد. بازی Assassin's Creed: Brotherhood دنباله ای بر داستان بازی Assassin's Creed II است. از اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که بازی در شهر رم (Rome) اتفاق می افتد. شهری که مرکز فرماندهی گروه Templarها است و اتزیو و یارانش بزرگترین دشمن آن ها به شمار می روند. با توجه به اینکه بازی در شهر رم اتفاق می افتد، به نظر می رسید که با یک محیط کوچک تر از نسخه های پیش روبرو باشیم. اما از اطلاعات به دست آمده دریافتیم که شهر رم در این نسخه چهار برابر بزرگتر از شهر ونیز در نسخه گذشته است.
 
بر اساس گفته های Ubisoft در این شماره همانند نسخه گذشته شبیه سازی خوبی از مکان ها و ساختمان های تاریخی شهر رم صورت گرفته است که با نمونه های واقعی شباهت زیادی خواهند داشت. در این نسخه اتزیو پیرتر باهوش تر و کمی افسرده تر از نسخه گذشته است. او جا پای پدرش گذاشته است و قصد دارد ماموریت ناتمام آن را به پایان برساند. تمرکز اصلی داستان بازی در شماره روی دو گروه مختلف است. یکی از آن ها گروهی است که قتل های بیشتری را پس از کشته شدن رودریگو بورگیا (Rodrigo Borgia) به دست اتزیو انجام می دهند. بورگیا فردی بود که در انتهای بازی Assassin's Creed II به دست اتزیو کشته شد و اتزیو توانست بخشی از پیش گویی را که درباره آینده صورت گرفته بود را می شوند. حال در این شماره پسر رودریگو بورگیا که سزار بورگیا (Cesare Borgia) نام دارد به یکی از دشمنان اصلی اتزیو و یکی از اصلی ترین اعضای گروه Templarها تبدیل می شود. Ubisoft اطلاعات بیشتری را در زمینه داستان بازی فاش نکرده است و هنوز سوال های زیادی پیرامون داستان بازی وجود دارد. تیم سازنده بازی Assassin's Creed در این بازی حرکات جدیدی را به اتزیو اضافه کرده اند. اتزیو می تواند مردم را از دست Templarها نجات دهد و اعتبار گروهش را نزد آنها زیاد کند.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده اسکرین شات های این شاهکار بازی سازی به ادامه مطلب بروید.
نسخه رایانه این بازی در تازیخ 22 فوریه سال 2011 منتشر می شود .
نکته خیلی مهم:دوستانی که کنسول 360 ماکروسافت را دارا هستند ،اگر مایل به دانلود بازی هستند می توانند بازی را دانلود کنند ولی باید تا کریسمس صبر کنند ،به این دلیل که آپدیت جدید ماکروسافت برای اجرا شدن بازی های جدید الزامی است و باید تا آن موقع صبر پیشه کنید.میهن دانلود تصمصم گرفته است که بازی را برای شما بگذارد تا آپدیت جدید ماکروسافت عرضه شد سریع آن را اجرا کرده و به اجرای بازی بپردازند. 

دانلود تریلر نقد و بررسی بازی توسط سایت مطرح Gamespotدر ادامه مطلب
در شهر افراد بدبخت و بیچاره ای هم وجود دارند که از گروه Templarها بسیار متنفر هستند. شما می توانید از این افراد بخواهید که به شما در نبرد با آن ها کمک کنند. در بازی این امکان وجود دارد که شما افراد عضو اتحاد خود را به سلاح ها و زره های مختلف تجهیز کنید. در این نسخه این امکان در بازی قرار گرفته است که اسب شما همراهتان حرکت می کند. این مسئله یکی از امکانات خوبی است که در این نسخه به بازی اضافه شده است. در نسخه های قبلی شما وقتی از اسب پیدا می شدید و به انجام ماموریت می پرداختید، برای پیدا کردن مجدد اسب باید مدتی می گشتید. اما در این نسخه اسب شما در اکثر مواقع در مکان هایی حضور دارد که شما بتوانید سریعا به آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید از مهلکه فرار کنید. در این نسخه شهر رم به چهار بخش مختلف تقسیم شده است. این بخش ها شامل بخش تاریخی شهر، حومه شهر، بخش های شلوغ و پر هیاهوی شهر و جزیره Tiber می شوند. جزیره Tiber نقش مهمی را در بازی ایفا می کند، چرا که محل اصلی اختفای اتزیو و دوستان اوست. یکی از بخش های جدیدی که به گفته سازندگان این بازی قرار گرفته است، قسمت چندنفره است. بخش چندنفره برای اولین بار در این نسخه از سری بازی های Assassin's Creed  به چشم می خورد.
 
بخش چندنفره بازی بر پایه سه اصل به نام های مخفی کاری، چاقو کشی و فرار پایه ریزی شده است. در بخش چندنفره شخصیت های گوناگونی با قابلیت ها و ویژگی های مختلفی قرار دارند. به طور مثال با شخصیت دکتر این قابلیت را خواهید داشت که از سرنگ های سمی استفاده کنید. در این بخش شخصیت ها این توانایی را دارند که قابلیت های خود را ارتقاء بدهند. اکثر نقشه های بخش چندنفره در داستان اصلی بازی مشاهده خواهند شد، اما سازندگان این بازی سه نقشه به طور خاص برای این قسمت طراحی کرده اند. این نقشه ها شامل شهرهای فلورانس، رم و سن دوناتو می شوند. یکی از حالت های بخش چندنفره در این بازی Wanted نام دارد که در این قسمت بازیکن برای کشتن بازیکنی که مشخص می شود پول دریافت می کند. بر اساس گفته های مجله PlayStation انگلیس این بخش یکی از قسمت های بسیار خوب بازی خواهد بود. بر اساس گفته های Ubisoft هسته اصلی بازی که در شماره های مختلف موجب موفقیت بازی شده است، حفظ خواهد شد و سایر قسمت ها دستخوش تغییرات خواهند شد. در این بازی آیتم ها و قسمت های مخفی بسیار بیشتری نسبت به شماره گذشته وجود خواهند داشت. به نظر می رسد که این نسخه هم یکی از عنوان های خوبی باشد که امسال از طرف Ubisoft عرضه می شود.
از ویژگی های بازی اینه که شهر ها رو تا حدود زیادی شبیه واقعی آنها درست کردند و نمونه ی بارزش طراحیه عالی و دقیق Colosseum ورزشگاه رم میباشد.
دیگر ویژگی اینه که مردم شهر پیشرفت کردند و طبقات مردمی افزایش یافته ! یعنی عده ای از مردم قادر به ساخت سلاح شدند و هر قشر جامعه سلاح مخصوص به خود رو داره !
دیگر ویژگی این هست که اِزیو پیر شده ولی هنوز همون چالاکی و سرعتش رو داره و جوانان تازه کار و با استعداد رو تمرین رزمی میده تا موقع جنگ و نبر حاضر شوند.این جوانان که Young Assassins یا قاتلان جوان نام دارند در اطراف شهر رم پراکنده هستند و هنگام جنگ یا نبردی به کمک اِزیو می آیند.
در نسخه ی شماره 2 دشمن اصلی ازیو " رودریگو بوریگا " هست که در آخر توسط ازیو کشته میشه و در این نسخه دشمن اصلی وی پسر رودریگو یعنی " سِزار بوریگا " میباشد که قدرت بسیار زیادی نیز دارد.
در این نسخه بر خلاف نسخه ی قبل که سر و کار ازیو با چندین شهر بود در این نسخه ازیو فقط در یک شهر یعنی رم هست که وسعت این شهر اندازه ی همه ی شهر های نسخه ی قبل یا شاید کمی بیشتر هم باشد.
در این نسخه ازیو میتواند از مردم در مقابل Templar ها یا همون مامورانی که در شهر پرسه میزنند دفاع کند و به اعتبار خود و گروهش بیفزاید.
ازیو در این نسخه تکنیک های بیشتری در جنگ ها و مبارزه هایش به کار میبرد .
یک ویژگی بسیار خوبی که به بازی افزوده شده این میباشد که شما هنگامی که اسب خود را ترک میکنید اسبتان پا به پای شما دنبالتان می آید ، در صورتی که در دو نسخه ی قبلی بدین شکل نبود و هر جا از اسبتان پیاده میشدید همان جا میماند و برای پیدا کردن اسب باید وقت خود را تلف میکردید.
همچنین شما میتوانید یارانتان را با هر سلاح و زره ای که میخواهید و با پول خودتان مجهز کنید.

از قابلیت های مهم بازی این هست که ازیو میتواند دشمن خود از از هر طرفی که بخواهد از پشت بام به پایین بیندازد ! در صورتی که در نسخه ی قبلی این عمل با محدودیت همراه بود.
همچنین در این نسخه بخش چند نفره یا Multiplayer نیز افزوده خواهد شد که در نسخه های قبلی نبود.

در نسخه ی قبلی ازیو حرکت زیبایی داشت که با خنجر هایی که در زیر آستینش داشت باعث مرگ دشمن میشد ولی در این نسخه یک ویژگی بسیار جالب نیز افزوده شده که شما میتوانید با پوشیدن لباس دکتر خود را دکتر فرض کنید و با سرنگ سمی ، جان دشمن خود را بگیرید !
در این نسخه بخشی جدید به بازی افزوده شده که Wanted نام دارد که شما در آن باید دشمن مورد نشر را پیدا کنید و او را به قتل برسانید.

منبع توضیحات:iranwwe.net
freegames64.mihanblog.com

اسکرین شات های بی نظیر بازی:


996093_20100916_screen006_resize.jpg
ACB_SP_S_25_AssassinsOnHorses_resize.jpg
996093_101910_screen005_resize.jpg
assassinsc_resize.jpg
brotherhood-a_resize.jpg
996093_20100916_screen005_resize.jpg
assassins-creed-brotherhood-2_resize.jpg210755-assassins-creed-brotherhood_original_resize.jpgACB_SP_S_29_BrotherhoodIconic_resize.jpg
دانلود قسمت 1 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 981 مگابایت


پسورد:www.mihandownload.com


برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به عمل جالبی زده ایمطبق خواسته شمار بسیار از کاربران سایت مبنی بر گذاشتن تریلر های بازی برای دانلود این خواسته شما را اجابت کرده و از این به بعد تریلر های بازی هارا هم برای شما قرار خواهیم داد تا شاید بتوانیم رضایت شما ایرانیان عزیز را جلب کرده باشیم . برای این بازی زیبا تریلر بازی از نقد و بررسی بازی توسط سایت مطرح گیم اسپات را آماده کرده ایم تا تا با ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت بازی آشنا شوید و اگر با بازی و گیم پلی آن آسنایی ندارید آن را ببینید حتما عاشق بازی خواهید شد .

دانلود تریلر نقد و بررسی بازی با حجم 94 مگابایت
 

 

 

مطلب343

اپلود مستقیم فیلم برای وبلاگ یا سایت

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

برای بهترین نوع اپلود فیلم به سایت فارسی Aparat.com بروید.........

 

این یک تبلیغ نیست     یک واقعیت است

مطلب342

assassin's creed 1 alamot

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

 

کاربر فعال ااین ماه:حمید پورعلی شاهی

 

مطلب338

بهار باز امد

نويسنده : hadieslamkish - در : 27 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

سلام باز هم بهار امد

              بهاری که ارزوی همه ی ما جوانان است

 

 

بهاری که همه لباس و کفش میخرند................

 

ولی تا به حال فکر کرده اید کسانی در این کشور از این نعمت ها محروم هستند

 

اگر نگاهی در به جامعه کنی مبینی که چه کسانی هستند که.....................

 

 

چه خوب است در این ماه شادی به همنوع خود کمک  کنیم...

مطلب337

پاسخ سوال مهمان{جریان مجسمه ی عقاب در اساسین کرید چیست}

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

من همون اول بازی گیر کردم از برج بالا میرم بعد یک مجسمه عقاب هاست که میگه بادی از روش بپری اون جا باید چی کار کرد؟

 

سلام..وقتی بری پشت مجسمه بایستی میگوید روی چه دکمه ای بزنی.......بستگی داره با دسته بازی میکنی یا صفحه کلید.........بعد از زدن دکمه مجسمه را به پایین برتاب میکنه...و زمین شکاف بر میداره و به داخل ان میرود که بقیه اش رو خودت بازی میکنی............................

این مطعلق به بازی اساسین کرید 4 یا همان به طور رسمی {رولیشن} مراحل نخست است..

 

مهمان عزیز اگه مال این قسمت نبود بگو تا ببینم کجای اساسین کرد ها رو میگویی

 

 

این مشکل به ایمیل شخص فرستاده شده است...........

 

 

مدیر سایت:هادی اسلام کیش

مطلب336

دانلود تریلر هیجان انگیز اساسین کرید برادر هود

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید, - دسته : <-PostCategory->

assassins%20Creed%20III%20brotherhood دانلود ترینر بازی Assassins Creed brotherhood

دانلود ترینر بازی Assassin’s Creed brotherhood به ادامه مطلب بروید…

 

money دانلود ترینر بازی Assassins Creed brotherhood قیمت: $ دلار

DL دانلود ترینر بازی Assassins Creed brotherhood دانلود رایگان ترینر با لینک مستقیم – ۷۵ کیلوبایت | لینک کمکی ندارد

key دانلود ترینر بازی Assassins Creed brotherhood پسورد فایل زیپ : www.freesetup.ir

HomePage دانلود ترینر بازی Assassins Creed brotherhood سایت سازنده

مطلب335

نمرات بازی اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

اساسین کرید یک:9.0

اساسین کرید دو:9.75

اساسین کرید برادر هود:10

اساسین کرید رولیشن:9.25

 

 

این نمره بندی از سایت های معتبر جهانی گرفته و ترجمه گشته است..........

 

مطلب334

خبری داغ از قسمت های اساسین کرید قسمت 3

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

 

 

امسال در مراسمCGD سومین دنباله ی موفق بازی Assassin’s Creed توسط استدیو یوبی سافت رونمایی شد وهمچنین چند تصویر ویک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شد حال نگاهی به مکان هایی که تا به حال از این بازی منتشر شده می اندازیم همراه باکمی مطلب.
.
16567116026690491517 جهانی ازAssassin’s Creed III

Boston
استعماری دوران این شهریکی از اتفقات مهمی است که در این بازی رخ خواهدداد.این شهریکی از بزرگترین شهرهای استعمار شده در قرن ۱۸ بوده است.تعداد زیادی وقایع تاریخی در این شهر یا در نزدیکی این شهر رخ داده همینطور در این دوره شاهد حزب هایی بر روی بوستن همینطور قتل عام مردم بوستن بودیم ومحاصره این شهر که کمی می توان گفت که این حادثه ها ، مهم ترین حادثه است .
.
81101789232209113200 جهانی ازAssassin’s Creed III

City Life
این دیدگاه داخلی بوستون ارائه می دهد چشم انداز قوی از پتانسیل شهرستان گیم پلی در بازی سوم بازی است.خانه های آجری بلند، کلیساها، و کشتی های لنگر انداخته، ارائه طیف گسترده ای از بالا رفتن از فرصت است. زندگی در خیابان ها نیز به طرز چشمگیری متنوع تر و پر جنب و جوش از اقساط قبلی از سری بازی Assassin’s Creed است. در حالی که بسیاری از بازی های جدید تجربه در حیات وحش، هیجان اصلی در حال اجرا آزاد از طریق یک شهر پرتکاپو دست نخورده باقی می ماند.
.
19017971895087549064 جهانی ازAssassin’s Creed III

New York
این تصویر نشان می دهد که پس از آتش سوزی بزرگ نیویورک، یک رویداد فاجعه بار در سال ۱۷۷۶ است که حدود یک چهارم از شهر در خرابه های سمت چپ است. تا به امروز، هنوز معلوم نیست که آیا آتش تصادفی بود و یا اگر آن آتش سوزی هدفمند بود که مانع نیروهای انگلیسی اشغالگر در داخل شهر است.خیلی از مردم در این شهر کشته شدند و در نتیجه ۷۵ درصد از خاک این شهر در آتش سوخت.
در اقساط قبلی Assassin’s Creed، علاقه مندان به تاریخ می توانند در بازدید از مکان های خاص لذت ببرند. درAssassin’s Creed III ، تمرکز به وقایع خاص، مانند آتش منتقل شده است. شما یک محل قبل از یک رویداد بزرگ را مشاهده کنید، در حین و پس از آن رخ داده است. هنگامی که شما درحال انجام این بازی می شوید، شما حوادث تاریخی را مثل اتش سوزی نیویورک را میتوانید از نزدیک مشاهده کنید.این بازی طبق گفته یوبی سافت در ۲۳ ماه اکتبر برای PS3 و XBOX 360 و WII U و PC منتشر میشود.

مطلب333

دانلود بازی Assassin's Creed: Revelations با لینک مستقیم برای pc + نسخه کم حجم

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

ارسال شده توسط کاربر حرفه ای:سعید مرادپور

 

 

لطفا به ادمه مطلب بروید..........................

 

شما هم میتوانید........با فعالیت در این سایت اسمتان در این سایت ثبت شود

 

پس همین حالا برو و عضو شو............................

 

ناظم سایت:محمد غفور   مدیر محترم سایت :هادی اسلام کیش

ادامه مطلب »

مطلب332

استقلال قهرمان جام حذفی نهم{1390} فوتبال ایران

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

خبر ثانیه ای:

 

به ابی دلان تبریک میگویم.......به مناسبت قهرمانی جام حذفی ایران

 

استقلال سرور ایران و اسیا

 

 

تبریک هادی اسلام کیش به کاربر های انبوه استقلالی این سایت و سایت های دیگر

 

این بازی در پنالتی ها به اتمام رسید.4-1

مطلب331

Asasyn site Creed

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

The best and most single-site Asasyn Creed

This site is designed by Hadi Islam cult director Rose

This site is now dubbed the world's top 35 languages

 

These are the cult of the conductor

مطلب330

اساسین کرید از نظر وکیدیپا

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

به ادامه مطلب بروید.................

ادامه مطلب »

مطلب328

راهنما بازی اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 23 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

اگر مشکلی داشتید بگید تا ما شما را راهنمایی کنیم..................................

 

سوال بپرسید......5 دقیقه بعد جواب بگیرید

مطلب326

دانلود کرک و بازی سالم gta7

نويسنده : hadieslamkish - در : 23 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

لطفا به ادامه مطلب بروید.....

مطلب325

Assassins.Creed.Brotherhood.Working.Offline.Crack-atmloder

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

سایت اساسین کرید فارسی اینجاست

مطلب324

کرک اساسین کرید برادر هود

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->
box_164991-hd.jpg
نام بازی:Assassins Creed :BrotherHood
سازنده:Ubisoft Monteral
ناشر:Ubisoft
سبک:شوم شخص اکشن/مخفی کاری/تاریخی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:10/10
درجه اهمیت بازی:5 ستاره/5 ستاره
یکی از 5 بازی برتر سال 2010 در انتظار شما 360 داران است..
در زمانی که اروپا گرفتار ظلمت تاریکی است، گروهی دست به ایجاد یک پیمان برادری می زنند. با این پیمان آن ها متعهد می شوند تا علیه افراد ظالم زمان خود دست به انجام ماموریت های مختلف بزنند. ماموریت هایی بسیار خطرناک که حتی جان آن ها را هم به خطر می اندازد. اما ارزش پیمان برادری آن ها بیشتر از جان آن ها است و از این رو دست به هر کاری می زنند. یکی از این افراد، شخصیتی نام آشناست که در گذشته حتما بخشی از زندگی آن و ماجراهای گذشته او را دیده اید. او کسی نیست جز اتزیو آدیتوره (Ezio Auditore da Firenze) شخصی که در نسخه جدید سری بازی های Assassin's Creed به ادامه مبارزات خود می پردازد. بازی Assassin's Creed: Brotherhood دنباله ای بر داستان بازی Assassin's Creed II است. از اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که بازی در شهر رم (Rome) اتفاق می افتد. شهری که مرکز فرماندهی گروه Templarها است و اتزیو و یارانش بزرگترین دشمن آن ها به شمار می روند. با توجه به اینکه بازی در شهر رم اتفاق می افتد، به نظر می رسید که با یک محیط کوچک تر از نسخه های پیش روبرو باشیم. اما از اطلاعات به دست آمده دریافتیم که شهر رم در این نسخه چهار برابر بزرگتر از شهر ونیز در نسخه گذشته است.
 
بر اساس گفته های Ubisoft در این شماره همانند نسخه گذشته شبیه سازی خوبی از مکان ها و ساختمان های تاریخی شهر رم صورت گرفته است که با نمونه های واقعی شباهت زیادی خواهند داشت. در این نسخه اتزیو پیرتر باهوش تر و کمی افسرده تر از نسخه گذشته است. او جا پای پدرش گذاشته است و قصد دارد ماموریت ناتمام آن را به پایان برساند. تمرکز اصلی داستان بازی در شماره روی دو گروه مختلف است. یکی از آن ها گروهی است که قتل های بیشتری را پس از کشته شدن رودریگو بورگیا (Rodrigo Borgia) به دست اتزیو انجام می دهند. بورگیا فردی بود که در انتهای بازی Assassin's Creed II به دست اتزیو کشته شد و اتزیو توانست بخشی از پیش گویی را که درباره آینده صورت گرفته بود را می شوند. حال در این شماره پسر رودریگو بورگیا که سزار بورگیا (Cesare Borgia) نام دارد به یکی از دشمنان اصلی اتزیو و یکی از اصلی ترین اعضای گروه Templarها تبدیل می شود. Ubisoft اطلاعات بیشتری را در زمینه داستان بازی فاش نکرده است و هنوز سوال های زیادی پیرامون داستان بازی وجود دارد. تیم سازنده بازی Assassin's Creed در این بازی حرکات جدیدی را به اتزیو اضافه کرده اند. اتزیو می تواند مردم را از دست Templarها نجات دهد و اعتبار گروهش را نزد آنها زیاد کند.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده اسکرین شات های این شاهکار بازی سازی به ادامه مطلب بروید.
نسخه رایانه این بازی در تازیخ 22 فوریه سال 2011 منتشر می شود .
نکته خیلی مهم:دوستانی که کنسول 360 ماکروسافت را دارا هستند ،اگر مایل به دانلود بازی هستند می توانند بازی را دانلود کنند ولی باید تا کریسمس صبر کنند ،به این دلیل که آپدیت جدید ماکروسافت برای اجرا شدن بازی های جدید الزامی است و باید تا آن موقع صبر پیشه کنید.میهن دانلود تصمصم گرفته است که بازی را برای شما بگذارد تا آپدیت جدید ماکروسافت عرضه شد سریع آن را اجرا کرده و به اجرای بازی بپردازند. 

دانلود تریلر نقد و بررسی بازی توسط سایت مطرح Gamespotدر ادامه مطلب
در شهر افراد بدبخت و بیچاره ای هم وجود دارند که از گروه Templarها بسیار متنفر هستند. شما می توانید از این افراد بخواهید که به شما در نبرد با آن ها کمک کنند. در بازی این امکان وجود دارد که شما افراد عضو اتحاد خود را به سلاح ها و زره های مختلف تجهیز کنید. در این نسخه این امکان در بازی قرار گرفته است که اسب شما همراهتان حرکت می کند. این مسئله یکی از امکانات خوبی است که در این نسخه به بازی اضافه شده است. در نسخه های قبلی شما وقتی از اسب پیدا می شدید و به انجام ماموریت می پرداختید، برای پیدا کردن مجدد اسب باید مدتی می گشتید. اما در این نسخه اسب شما در اکثر مواقع در مکان هایی حضور دارد که شما بتوانید سریعا به آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید از مهلکه فرار کنید. در این نسخه شهر رم به چهار بخش مختلف تقسیم شده است. این بخش ها شامل بخش تاریخی شهر، حومه شهر، بخش های شلوغ و پر هیاهوی شهر و جزیره Tiber می شوند. جزیره Tiber نقش مهمی را در بازی ایفا می کند، چرا که محل اصلی اختفای اتزیو و دوستان اوست. یکی از بخش های جدیدی که به گفته سازندگان این بازی قرار گرفته است، قسمت چندنفره است. بخش چندنفره برای اولین بار در این نسخه از سری بازی های Assassin's Creed  به چشم می خورد.
 
بخش چندنفره بازی بر پایه سه اصل به نام های مخفی کاری، چاقو کشی و فرار پایه ریزی شده است. در بخش چندنفره شخصیت های گوناگونی با قابلیت ها و ویژگی های مختلفی قرار دارند. به طور مثال با شخصیت دکتر این قابلیت را خواهید داشت که از سرنگ های سمی استفاده کنید. در این بخش شخصیت ها این توانایی را دارند که قابلیت های خود را ارتقاء بدهند. اکثر نقشه های بخش چندنفره در داستان اصلی بازی مشاهده خواهند شد، اما سازندگان این بازی سه نقشه به طور خاص برای این قسمت طراحی کرده اند. این نقشه ها شامل شهرهای فلورانس، رم و سن دوناتو می شوند. یکی از حالت های بخش چندنفره در این بازی Wanted نام دارد که در این قسمت بازیکن برای کشتن بازیکنی که مشخص می شود پول دریافت می کند. بر اساس گفته های مجله PlayStation انگلیس این بخش یکی از قسمت های بسیار خوب بازی خواهد بود. بر اساس گفته های Ubisoft هسته اصلی بازی که در شماره های مختلف موجب موفقیت بازی شده است، حفظ خواهد شد و سایر قسمت ها دستخوش تغییرات خواهند شد. در این بازی آیتم ها و قسمت های مخفی بسیار بیشتری نسبت به شماره گذشته وجود خواهند داشت. به نظر می رسد که این نسخه هم یکی از عنوان های خوبی باشد که امسال از طرف Ubisoft عرضه می شود.
از ویژگی های بازی اینه که شهر ها رو تا حدود زیادی شبیه واقعی آنها درست کردند و نمونه ی بارزش طراحیه عالی و دقیق Colosseum ورزشگاه رم میباشد.
دیگر ویژگی اینه که مردم شهر پیشرفت کردند و طبقات مردمی افزایش یافته ! یعنی عده ای از مردم قادر به ساخت سلاح شدند و هر قشر جامعه سلاح مخصوص به خود رو داره !
دیگر ویژگی این هست که اِزیو پیر شده ولی هنوز همون چالاکی و سرعتش رو داره و جوانان تازه کار و با استعداد رو تمرین رزمی میده تا موقع جنگ و نبر حاضر شوند.این جوانان که Young Assassins یا قاتلان جوان نام دارند در اطراف شهر رم پراکنده هستند و هنگام جنگ یا نبردی به کمک اِزیو می آیند.
در نسخه ی شماره 2 دشمن اصلی ازیو " رودریگو بوریگا " هست که در آخر توسط ازیو کشته میشه و در این نسخه دشمن اصلی وی پسر رودریگو یعنی " سِزار بوریگا " میباشد که قدرت بسیار زیادی نیز دارد.
در این نسخه بر خلاف نسخه ی قبل که سر و کار ازیو با چندین شهر بود در این نسخه ازیو فقط در یک شهر یعنی رم هست که وسعت این شهر اندازه ی همه ی شهر های نسخه ی قبل یا شاید کمی بیشتر هم باشد.
در این نسخه ازیو میتواند از مردم در مقابل Templar ها یا همون مامورانی که در شهر پرسه میزنند دفاع کند و به اعتبار خود و گروهش بیفزاید.
ازیو در این نسخه تکنیک های بیشتری در جنگ ها و مبارزه هایش به کار میبرد .
یک ویژگی بسیار خوبی که به بازی افزوده شده این میباشد که شما هنگامی که اسب خود را ترک میکنید اسبتان پا به پای شما دنبالتان می آید ، در صورتی که در دو نسخه ی قبلی بدین شکل نبود و هر جا از اسبتان پیاده میشدید همان جا میماند و برای پیدا کردن اسب باید وقت خود را تلف میکردید.
همچنین شما میتوانید یارانتان را با هر سلاح و زره ای که میخواهید و با پول خودتان مجهز کنید.

از قابلیت های مهم بازی این هست که ازیو میتواند دشمن خود از از هر طرفی که بخواهد از پشت بام به پایین بیندازد ! در صورتی که در نسخه ی قبلی این عمل با محدودیت همراه بود.
همچنین در این نسخه بخش چند نفره یا Multiplayer نیز افزوده خواهد شد که در نسخه های قبلی نبود.

در نسخه ی قبلی ازیو حرکت زیبایی داشت که با خنجر هایی که در زیر آستینش داشت باعث مرگ دشمن میشد ولی در این نسخه یک ویژگی بسیار جالب نیز افزوده شده که شما میتوانید با پوشیدن لباس دکتر خود را دکتر فرض کنید و با سرنگ سمی ، جان دشمن خود را بگیرید !
در این نسخه بخشی جدید به بازی افزوده شده که Wanted نام دارد که شما در آن باید دشمن مورد نشر را پیدا کنید و او را به قتل برسانید.

منبع توضیحات:iranwwe.net
freegames64.mihanblog.com

اسکرین شات های بی نظیر بازی:


996093_20100916_screen006_resize.jpg
ACB_SP_S_25_AssassinsOnHorses_resize.jpg
996093_101910_screen005_resize.jpg
assassinsc_resize.jpg
brotherhood-a_resize.jpg
996093_20100916_screen005_resize.jpg
assassins-creed-brotherhood-2_resize.jpg210755-assassins-creed-brotherhood_original_resize.jpgACB_SP_S_29_BrotherhoodIconic_resize.jpg
دانلود قسمت 1 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 981 مگابایت


پسورد:www.mihandownload.com


برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به عمل جالبی زده ایمطبق خواسته شمار بسیار از کاربران سایت مبنی بر گذاشتن تریلر های بازی برای دانلود این خواسته شما را اجابت کرده و از این به بعد تریلر های بازی هارا هم برای شما قرار خواهیم داد تا شاید بتوانیم رضایت شما ایرانیان عزیز را جلب کرده باشیم . برای این بازی زیبا تریلر بازی از نقد و بررسی بازی توسط سایت مطرح گیم اسپات را آماده کرده ایم تا تا با ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت بازی آشنا شوید و اگر با بازی و گیم پلی آن آسنایی ندارید آن را ببینید حتما عاشق بازی خواهید شد .

دانلود تریلر نقد و بررسی بازی با حجم 94 مگابایت
 
 

مطلب323

Assassins.Creed.Brotherhood.Working.Offline.Crack-atmloder

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->
Type:
Games > PC
Files:
1
Size:
23.12 MiB (24240415 Bytes)
Quality:
+8 / -1 (+7)
Uploaded:
2011-03-15 21:38:44 GMT
By:
atmloder
Seeders:
34
Leechers:
0
Comments
57  

Info Hash:
 
829B9F517C0C6C88C420BBBCC6D68C49F6C359E3


Toolbar

مطلب322

Ubisoft's DRM for Assassin's Creed II is Cracked

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

In the ongoing effort to protect the hard work of the developers, Ubisoft created a DRM scheme that required a constant internet connection for all gameplay, be it single player or multiplayer. Without a constant connection to Ubisoft's master servers, the game cannot be played.

This form of protection caused great inconveniences for buyers of the game, be it on the internet connection end or a takedown of the Ubisoft servers. While the DRM was causing grief for real buyers of the game, it did keep the pirates at bay for far longer than the usual PC game. But the game hackers have finally cracked it.

Cracking group known as Skid Row claims to have created a crack that removes the required internet connectivity from Assassin's Creed II. Some other cracks emulated Ubisoft's servers, fooling the game into thinking it was authenticated. Skid Row, however, said in its nfo notes that its crack cannot be compared to other emulation cracks, as "does not construct any program deviation or any kind of host file paradox solutions."

Skid Row also left a note for Ubisoft, which read, "Thank you Ubisoft, this was quiete [sic] a challenge for us, but nothing stops the leading force from doing what we do. Next time focus on the game and not on the DRM. It was probably horrible for all legit users. We just make their lifes [sic] easier."

While we do not condone piracy in any fashion, solutions such as this one created by hacking groups ensure that Assassin's Creed II will still be playable years from now, or in the event of a connection outage.

مطلب321

Asasyn Forum Creed

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

Asasyn revolutionized the world games

مطلب320

تصاویری از اشخاص اساسین کرید 4

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->
 
| Assassins Creed Revelations Wallpaper,ScreenShots,Logo,Charecters,Pictures |

سلام دوستان امروز یه پست ویژه براتون میزارم که حالشو ببرید این هم تمامی عکسهای Assassins Creed Revelations که از Charecter , Wallpaper,ScreenShots,Logo,Pictures و دانلود در یک فایل rar با لینک مستقیم امیدوارم از پستهای امروز رازی باشید.نظر هم یادتون نره ( عکسها:هم در MultiPlayer هم در SinglePlayer )
 

+ دانلود تمامی عکسها در یک فایل با لینک مستقیم



 

 
.......................................................................................................................................................................
Wallpaper
.......................................................................................................................................................................





.......................................................................................................................................................................
Pictures
.......................................................................................................................................................................









.......................................................................................................................................................................
Charecters
.......................................................................................................................................................................








.......................................................................................................................................................................
Game Logo
.......................................................................................................................................................................



.......................................................................................................................................................................
Multiplayer
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
Charecters
.......................................................................................................................................................................















.......................................................................................................................................................................
Pictures
.......................................................................................................................................................................




دانلود در ادامه ی مطلب
 
 
همش در یک فایل RAR

 

مطلب319

داستان اساسین کرید 1

نويسنده : hadieslamkish - در : 21 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

توسط یک کاربر فعال که ایمیل یاهو از برنده شده

 

توصیف بازی حدودا درست است.....

 

لطفا به ادمه بروید

ادامه مطلب »

مطلب318

داستان اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 21 / 12 / 1390برچسب:اساسین کرید 3 در راه است, - دسته : <-PostCategory->

سری دوم بازی اساسین کرید   نیز مانند سری اول در محیطی باز و با GamePlay غیرخطی اتفاق می‌افتد. برای عده قلیلی که سری یک را بازی نکرده‌اند و یا آشنایی ندارند باید گفت که سبک بازی همچنان سوم شخص اکشن – ماجراجویی است. بازی تکنفره و ساخت شرکت یوبی سافت است.
یکی از نقاط قوت سری بازیهای AC واقعی بودن کارکتر، محیط و GamePlay بسیار عالی آن است. اما تحولاتی که در AC II رخ خواهد داد, باعث خواهد شد که آن را به جرات به برترین اکشن سوم شخص سال تبدیل نماید.Assassins_Creed_2_cover
اتسیو (ایتالیایی: Ezio) شخصیت اول داستان است که نسبت به الطیر (Altair) در نسخه اول بسیار عالی تر است. در اولین نگاه به آخرین تریلر عرضه شده بازی, مهارت خیره کننده Ezio در جنگیدن است که بیش از همه چیز به چشم می آید. شما دیگر مجبور نیستید با شمشیر و یا چاقو بجنگید و فقط چند حرکت محدود را در نحوه کشتن انجام دهید, چون Ezio مهارت فوق العادی در جنگیدن بدون سلاح دارد, همچنین او می تواند با تکنیک های خاصی سلاح طرف مقابل را از او بگیرید و علیه خود او استفاده کند. مهارت خلع سلاح کردن و کاملاً Objective بودن سلاح‌ها امکان فوق العاده‌ای است که در بازی گنجانده شده‌است. به طور مثال در تریلر می بینیم که وقتی نیزه ای که در دستان Ezio است می‌شکند باز هم از آن برای کشتن طرف مقابل استفاده می‌کند.
اما تغییرات Ezio نسبت به Altair به این محدود نمی شود. گذشته از اینکه پوشش و لباسش زیباتر شده؛ چیزی که Ezio را برتر می کند و یکی از هیجان انگیزترین امکانات بازی خواهد بود این است که او از دو عدد Hidden Blade  ( خنجر مخفی) بهره می گیرد. یکی برای دست راست و دیگری برای دست چپ, که هر دو توسط داوینچی طراحی شده اند. خنجر سمت چپ به ارث برده از الطیر با تمامی امکانات سابق است با این تفاوت که دیگر نیازی به قطع انگشت نیست و علت آن نوع طراحی هوشمندانه آن توسط داوینچی است.
اما خنجر سمت راست که در این نسخه از بازی به آن اضافه شده است علاوه بر تمامی امکانات سمت چپی، امکان پرتاب شدن نیز دارد.
در مورد داستان بازی اطلاعات زیادی منتشر نشده است, جز اینکه Ezio همانند Altair از اجداد دزموند مایلس است و داستان در قرن ۱۵ میلادی در ایتالیا و در دوره رنسانس اتفاق می افتد (تقریباً ۳۰۰ سال بعد از داستان بازی اول) پدر Ezio که یک بانکدار بوده به قتل رسیده است و خط اصلی داستان انتقام جویی Ezio است.
Ezio دوست نزدیک لئونارد داوینچی است و به کمک او به جنگ با خانواده‌هایی می‌رود که در جریان قتل پدرش دست داشتند.
یکی دیگر از مزایای این سری استفاده از اختراعات داوینچی در بازی است که می‌توان از نمونه‌های آن به ماشین پرنده لئوناردو و تپانچه اشاره کرد.
در کل نوآوری, خلاقیت و هیجان در AC II  به اوج خواهد رسید.
از تغییرات دیگر در بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- گرافیک بالاتر, جزئیات دقیقتر و محیط‌هایی که با دقت هر چه تمام تر طراحی شده‌اند
- هوش مصنوعی بالاتر دشمنان و کلاً تمامی شخصیت‌ها در بازی
- محیط‌های متنوع تر و شهر‌های بیشتر بازی ( تا اینجا شش شهر ایتالیا و چندین محیط اضافی از سوی بازی سازان معرفی شده است)
- مکان های مخفی شدن متفاوت و بیشتر
یادتان نرود که شما در ونیز خواهید بود و خبری از آلاچیق های روی پشت بام نیست, گرچه هنوز می توانید روی نیمکت ها در کنار مردم بنشینید البته اگر سربازان باهوش بازی متوجه نشوند!
- امکان شنا کردن و شیرجه زدن در آب

ac2_screens

همچنین برای مشاهده آخرین تریلر از نسخه دوم این بازی می توانید به مراجعه کنید.

در کل تحولات در بازی بسیار زیاد است که نوید یک بازی جذاب, دیدنی و بسیار سرگرم کننده را می‌دهد. به کسانی که هنوز شماره یک را بازی نکرده اند توصیه می کنیم که تا دیر نشده دست به کار شوند چون شماره دو در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ عرضه خواهد شد. تا آنموقع به انتظار “اتسیو آدیتوره دی فیرنزه” خواهیم نشست.

با تشکر از امید محبی بابت ارسال این مقاله به پریانا

مطلب314

دوستان ما

نويسنده : hadieslamkish - در : 21 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

سلام به سایت دوست ما گیمفا سر بزنید

مطلب312

اساسین کرید 4

نويسنده : hadieslamkish - در : 21 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

با به نمایش در آمدن Assassin’s Creed: Revelations در نمایشگاه E3 2011 و پخش دومین تریلر رسمی از آن، تصاویری از این بازی هم منتشر شد که نشان دهنده محیط و فضای مراحل و مخصوصا گرافیک خیره کننده بازی است.

شما می‌توانید این تصاویر را در زیر ببینید.

Assassins creed revelations 1 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

Assassins creed revelations 2 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

Assassins creed revelations 3 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

Assassins creed revelations 4 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

Assassins creed revelations 5 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

Assassins creed revelations 6 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

Assassins creed revelations 7 جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

ss ACR SP SC 01 Constantinople ConcussionBomb.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 15 Ezio SettingTheBomb.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR MP SC 10 Deathmatch Constantinople Assassinations.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 09 Constantinople ONLINE ImperialNorthPort SD.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 18 Altair CombatInMasyafFortress.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 05 Hookblade Combat.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 16 Ezio AssassinationOfLeandros.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR MP SC 12 GroupShot.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 14 SD Altair ProtectingAlMualim.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 07 UnsuspectingAerialAssassination.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelationsss ACR SP SC 17 Ezio CombatinAtlasVillage.jpg جدیدترین تصاویر از Assassins Creed: Revelations

مطلب310

اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 20 / 12 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

اولین سایت اساسین کرید ایران

                          

                              و 16 سایت اساسین کرید جهان

لينك دوستان


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اساسین کرید و آدرس assassinscreed.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با بزرگترین





متفرقه

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


آمار سایت انجمن اساسین کرید:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 617608
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 127
تعداد اعضا :188

اساسین کرید را حمایت کنید

تبليغات